Tuesday 12 January 2016

AKU KEMBALI

Assalamualaikum..

Terasa lama tidak menjengah ke dunia perkataan. Alhamdulillah saya akhirnya terbuka hati untuk kembali. Sebenarnya pengalaman yang saya alami banyak memberi alasan untuk saya kembali berkongsi sesuatu yang terlintas pada mata kasar dan pemikiran yang masih cetek. Moga apa yang bakal saya kongsikan akan menjadi pedoman dan peringatan buat kita semua walaupun saya tidak pasti adakah sesiapa menjadi pembaca tulisan saya yang tidak seberapa ini. Namun saya tidak kisah, asalkan masa senggang yang saya miliki boleh menjadi pencetus kepada perkongsian yang sedikit mungkin boleh memotivasikan atau meringankan penderitaan hati yang membaca. InsyaAllah saya akan kongsikan coretan saya sedikit masa lagi. Salam sayang dan ingatan buat kawan-kawan yang sedang berduka mahupun dalam kegembiraan di dunia fana ini.

No comments: